Garantija
Garantijas noteikumi
Preču garantija tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, kas reglamentē patērētāju tiesības un pārdevēja atbildību.
1. Garantijas spēkā esamības pamats
Lai varētu izmantot garantijas tiesības, patērētājam jāuzrāda viens no šiem dokumentiem:
derīgs pirkumu apliecinošs dokuments (piemēram, čeks, kvīts vai pavadzīme);
garantijas karte, ja tā ir iekļauta preces komplektā no ražotāja vai oficiālā izplatītāja puses.
2. Garantijas ierobežojumi
Ražotāja sniegtā garantija nav piemērojama šādos gadījumos:
ja bojājumi radušies neatļautas iejaukšanās, neautorizēta remonta vai garantijas plombu/sērijas numuru bojājuma dēļ;
ja prece bojāta dabas stihiju rezultātā (piemēram, zibens, ugunsgrēks, plūdi, vētra, zemestrīce u.c.);
ja preces iekšpusē nonākuši svešķermeņi, šķidrumi vai kukaiņi;
ja bojājumu izraisījusi neatbilstošu barošanas avotu, nesertificētu piederumu, rezerves daļu vai patēriņa materiālu izmantošana, kas nav paredzēta konkrētajai precei;
ja bojājumi radušies sprieguma svārstību, telekomunikāciju vai elektrisko tīklu neatbilstības, krasu temperatūras maiņu vai apkārtējās vides faktoru (mitruma, putekļu, dūmu, kvēpu u.c.) rezultātā;
ja nav veikta ražotāja paredzētā regulārā tehniskā apkope (ja tāda konkrētajai precei ir noteikta);
ja prece lietota profesionālām vai industriālām vajadzībām, neskatoties uz to, ka tā nav paredzēta šāda veida lietošanai.
3. Papildu nosacījumi
Tintei un tonera kārtridžiem, kas ir uzpildīti vai alternatīvi ražoti, tiek piemērota garantija visā to izmantošanas ciklā